Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T16:14:56+02:00
Pan Jezus dał nam zadanie, które należy wypełnic na ziemii, aby dostac się do królestwa Niebieskiego. Każdy z nas inaczej je wypełnie. Nikt nie wie jakie to zadanie. Jednak staramy się przy każdej podejmowanej decyzji wypełniac je. Jedni są stworzeni do ratowani ludzi,lekarze inni nauczają tak, aby pomóc nam w życiu. Naszym zadaniem jest to, aby wierzyc, wypełniac wolę i rozmawiac z Bogiem poprzez modlitwę i pieśni oraz dobre uczynki.
15 4 15
2009-10-18T17:07:40+02:00
Aby lepiej wypełniac nauke Pana Jezusa mozna ja głosic po przez mowienie ludzia kim był i co czynil. czytajac Pismo swiete i dowiadujac się jakie wiodł zycie. nasladowac go jak sie zachowywal i ze byl pomocny albo cos takiego:)
9 3 9