Odpowiedzi

2010-02-26T21:04:48+01:00
Jan Paweł II
Mikołaj Kopernik
Doda
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:14:43+01:00
Od najstarszych:
mikolaj kopernik
kazimierz wielki i inni krolowie
fryderyk chopin
lech kaczynski doda maryla rodowicz tomasz adamek andrzej golota mariusz pludzianowski robert kubica wszyscy pilkarze i jest ich jeszcze wielu

adam mickiewicz maria sklodowska kurie
jan brzechwa
julian tuwim
marcin najman wszyscy piosen
Jan Paweł 2
2 5 2