Koledzy z Anglii, z którymi przebywasz na wakacjach w górach, poszli do sklepu. W tym czasie otrzymałas pilną wiadomośc, która zmusza Cię do natychmiastowego wyjścia i zmiany waszych plamów na ten dzień. Napisz wiadomosc dla kolegów, a której poinformujesz ich:
_jaką wiadomosć otrzymałas
- dlaczego musiasz natychmiast wyjsć
- co musi się zmienić w waszych planach na ten dzien
- gdzie sie spotkacie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:18:23+01:00
-I must go to hotel, because my mother is sick. I received message from her. She's waiting for me. I'm sorry, but I won't go with you in advance. We will meet in William's shop about three o'clock!
2 4 2
2010-02-26T21:21:56+01:00
my monther wrote me that i have to go home, because my grandmonther arrived. I can't go with you on the concert. you have to go without me, but I will come later. we will meet next to supermarket.



moja mama napisala mi ze musze isc domu bo moja babcia przyjechala. nie moge isc wiec z wami na koncert. musicie isc teraz beze mnie ale przyjde do was pozniej. spotkamy sie kolo supermarketu.
2 3 2