Odpowiedzi

2010-02-26T21:18:13+01:00
Należy jeść dużo owoców i witamin,które dostarczają skórze składników niezbędnych do prawidłowego jej funkcjonowania.Ponadto należy pamiętać o używaniu kremów odpowiednich do danej cery,jak również do odpowiedniej pory roku.Twrz najlepiej jest myć letnią wodą mydłem zntybakteryjnym.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T21:21:39+01:00
Aby mieć zdrową i piękną skórę, należy przede wszystkim zdrowo odżywiać się, pielęgnować ją kremami w zależności od jej rodzaju. Nie wolno palić papierosów, ponieważ wpływa to źle nie tylko na narządy wewnętrzne, ale również na naszą skórę. Kiedy wychodzimy na słońce należy chronić skórę kremami z filtrem, aby nie doprowadzić do jej oparzenia.

mam nadzieję że pomogłam ;)
1 5 1
2010-02-26T21:46:24+01:00
Zdrowo się odżywiać, uprawiać sport. Chronić skórę przed nadmiernym nasłonecznieniem gdyż to wysusza skórę oraz używać, naturalnych maseczek do twarzy oraz kosmetyków.

Mam nadzieję,że pomogłam;))
1 4 1