Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:52:27+01:00
Piękny jest ten krajobraz ....
W złotych kolorach który przypomina
słońce świecące swoimi promykami
A w tle ten piekny opuszczony
wyjatkowy samotny
Zamek ...
Cieszy się pięknem jesieni która
Dodaje mu uroku ...
I czaruje piękny świat nasz...
5 3 5
2010-02-26T22:03:24+01:00
Wśród złotych łanów zbóż
Wśród łuibinu i rzepaku
Posłuchać możesz tu
przepięknych glosów ptaków.

Poranne slońce wstaje,
Gospodarz ziemię wita,
bo to jest Wielkopolska
Kraina opracowita.

Ludzie tu mądrzy zgodni
wciąż sobie pomagają.
O region swój najdroższy
od lat najmłodszych dbają.

O Wielkopolska Ziemio
uczę się ciągle Ciebie
Tyś moją ojczyzną małą,
Nie umiem żyć bez Ciebie.
9 3 9