Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:51:38+01:00
3x-2y+1=0 należy do równania podstawić te punkty a więc:
A) (1;1)
3x-2y+1=0
3*1 - 2*1+1 = 0
3-2+1 =0
2=0 fałsz punkt ten nie należy do podanego równania

B) (1;2)
3x-2y+1=0
3*1-2*2+1 = 0
3-4+1=0
0=0 prawda punkt ten należy do równania

C) (2;⁷/₂)
3x-2y+1=0
3*2-2* ⁷/₂ +1 = 0
6-7+1 = 0
0=0 prawda punkt ten należy do równania

D) (3;5)
3x-2y+1=0
3*3 -2*5 +1 = 0
9-10+1 = 0
0=0 prawda punkt ten należy do równania
2 4 2
2010-02-26T21:53:52+01:00
A)3*1-2*1+1=3-3+1=1
b)3*1-2*2+1=3-4+1=-1+1=0
c)3*2-2*7/2+1=6-7+1=-1+1=0
d)3*3-2*5+1=9-10+1=-1+1=0
punkt a nie należy(nie spełnia)