Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:42:28+01:00
Na to, że po „Szatana z siódmej klasy” chętnie sięgają kolejne pokolenia czytelników, wpływa wiele czynników. Makuszyński potrafił doskonale skonstruować akcję utworu, pełną napięcia, nieoczekiwanych i zaskakujących zwrotów. Świetnie i z olbrzymią dozą komizmu zarysował postacie swych bohaterów, wprowadził do fabuły elementy, typowe dla kryminałów, stworzył świat, w którym najważniejszymi wartościami są przyjaźń i szczerość, a dobro zawsze zwyciężą zło. Styl pisarza, nacechowany humorem, liryzmem, przypominający gawędziarską opowieść, uwidacznia się we wszystkich jego dziełach. Nie zabrakło go również w powieści o przygodach Adasia Cisowskiego. Te właśnie cechy decydują o tym, że utwory Makuszyńskiego są nadal aktualne i mają ponadczasową wymowę.Autor przekazywał jak nauczyć się lubić a nawet kochać do tego stopnia by poświęcić się tej osobie lub czynowi.uczył by nigdy się nie poddawać w ciężki sytuacjach by docierać do wyznaczonego celu.
:)
1 5 1
2010-02-26T22:38:51+01:00
Autor doskonale zarysował postacie swych bohaterów, wprowadził do fabuły elementy, typowe dla kryminałów jak rownież stworzył świat, w którym najważniejszymi wartościami są przyjaźń i szczerość, a dobro zawsze zwyciężą zło.
Autor przekazywał jak nauczyć się lubić, a nawet kochać aż do tego stopnia by poświęcić się tej osobie lub czynowi
Uczył, by nigdy się nie poddawać w ciężki sytuacjach by zawsze docierać do zamierzonych celów.

Pozdrawiam
1 5 1