Odpowiedzi

2010-02-26T21:57:40+01:00
Moi drodzy. Najwyższa pora zebrać siły. Od dzisiaj macie walczyć jak lwy. To nic że do tej pory niezbyt dobrze radziliście sobie w sportowych potyczkach. Tym razem będzie inaczej. Cały rok wytrwale trenowaliście. Byliście pracowici jak mrówki. Poranne i wieczorne treningi były dużym wyzwaniem, ale daliście radę. W pływaniu tak naprawdę nie wystarczy pływać jak ryba. Trzeba w to jeszce włożyć duzo serca. Wy daliście z siebie wszystko. z dumą obserwowalem was na treningach, widzialem chęć i wolę walki w waszych oczach. I to nie tylko walki, ktora jest sportową rywalizacją, ale walki ze swoimi slabościami. Wie, że często z niewyspania drzemaliście na lekcjach, bo trudno było pogodzić treningi ze szkołą, ale myślę, że to dla was też była dobra lekcja życia. Teraz nadszedł czas by pokazać na co was stać. To popularne slowa piosenki, ale mogą być także wyzwaniem do sportowej rywalizacji. Wierzę, że pokażecie się z jak najlepszej strony, że bedziecie walczyć o każdy centymetr basenu, no i że wasza walka będzie fair play. Ostatnie dni wiele nas nauczyły, jesteście ambitniejsi, wytrwalsi. Do szczęścia brakuje medali. jednak nawet jeśli ich nie zdobedziecie, albo może nie wszyscy je zdobędziecie, ja i tak będę wam wdzięczny za to, co zrobiliście do tej pory. Obserwowalem was przez wiele dni i tylko ja wiem ile tak naprawdę kropli potu a często łez wylaliście. Do boju młodzi przyjaciele!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:05:34+01:00
Moja wena własna, więc proszę się nie śmiać. Mam nadzieję, że się przyzna.

/
Droga drużyno! (siatkarska kobiet)
Czeka Was ciężki mecz. Może to co powiem, nie będzie bardzo motywujące, ale wasze dzisiejsze przeciwniczki zdobyły w zeszłym roku mistrzostwo. Jednak ja wierzę w was. Nie w każdą z osobna, tylko w was jako zespół. Jesteście w tej chwili jak rodzina, pomyślcie, że to jak niedzielny obiad. Musisz zjeść wszystko co przygotowała babcia. Całym sercem będę z wami na boisku. Pamiętajcie, jako jednostka jesteście szarymi kropkami, odsetkiem w statystykach, nikt się z wami nie liczy, bo niczym się nie wyróżniacie, jednak zbierzecie grupę jesteście kimś więcej, silną, dominującą grupą, która może wszystko. Grajcie razem. Uczciwość przede wszystkim. To czy wygracie zależy od postawionych sobie celów. Sam mecz jest na szczycie, żeby go osiągnąć musicie małymi sukcesami, czyli każdą akcją, każdym odbiciem wspiąć się na szczyt. Szczęścia życzę, chodź i tak wiem, że jak się zaprzecie to nic was nie ruszy. Do dzieła dziewczęta, do dzieła.