Odpowiedzi

2010-02-26T21:35:21+01:00
2x+5=14,8+x-3
x=6,8


-4(2x+5)-3(2-3x)<8(3+4x)+12
-8x - 20 - 6 + 9x < 24 + 32x + 12
-31x < 62
-x < 2
x > -2
2010-02-26T21:41:41+01:00
2x+5=14,8+(x-3)
2x+5=14,8+x-3
x=6,8

-4(2x+5)-3(2-3x)<8(3+4x)+12
-8x-20-6+9x<24+32x+12
-31x<62 / :(-31)
x>-2
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:43:01+01:00
2x+5=14,8+(x-3)
2x+5=14,8+x-3
2x-x=11,8-5
x=6,8

-4(2x+5)-3(2-3x)<8(3+4x)+12
-8x-20-6+9x<24+32x+12
x-32x<36+26
-31x<62
x<-2