Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:51:35+01:00
Dramat formy zamkniętej - to dramat, gdzie wszystko się wyjaśnia.

Dramat formy otwartej - czytelnik sam musi sobie dać odpowiedź, autor nie daje odpowiedzi na postawiony problem. (Np.: Powódź - Szaniawskiego)

(Źródło - internet i babcia polonistka;)
2010-02-26T23:01:38+01:00
W dramacie otwartym szczegóły sami sobie musimy wymyślić. W dramacie zamkniętym jest odwrotnie.


1 3 1