Odpowiedzi

2010-02-27T14:01:13+01:00
Caritas jest działalnością,która występuje w każdej parafi.Zajmuje sie pomaganiem ludziom ubogim,zbierają na paczki mikolajowe dla dzieci z ubogich rodzin,rozdają ubrania,jedzenie dla biednych ludzi.Sałkowicie popieram ich działalność.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-27T17:09:17+01:00
CARITAS-jest to organizacja katolicka stworzona do pomocy ludziom ubogim...
Działa ona tak zbiera się ubrania pieniądze żywność i robi się paczki żywnościowe bądź dla dzieci z okazji jakiegoś święta zazwyczaj jest to Boże Narodzenie...
CARITAS jak wspomniałam wyżej jest organizacją pomagającym ludziom ubogim lecz nie wyrzyscy są tak dobroduszni żeby dać chociaż złotówkę na to...
Więc zachęcam wszystkich do pomocy to jest dobry uczynek i to chyba najważniejszy bo to jest pomoc potrzebującym bliźnim...
1 2 1