Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:17:41+01:00
3.
a)kolor czerwony:węgiel kamienny,rudy żelaza,rudy miedzi,
kolor niebieski:węgiel kamienny,platyna,diamenty,rudy chromu
b)I miejsce:wydobycie chromu i złota
II miejsce:wydobycie magnezu
c)Obliczenie:2,4-x=48%
Odpowiedź:W 2002r. udział RPA w światowym wydobyciu rud chromu wynosi 48%

proszę;]
2010-02-26T22:18:01+01:00

3. na czerwono : węgiel kamienny, rudy żelaza, rudy miedzi, a na niebiesko
: pozostałe
b) pierwsze miejsce : rudy chromu, złoto
drugie miejsce : rudy manganu
c) 48%