1.kamienie szlachetne w których wydobyciu RPA znajduje się w światowej czołówce
2.Góry w RPA o budowie zrębowej
3.Jedno z czarnoskórych plemion RPA
4.Prowincja RPA z największym regionem górniczo-przemysłowym
5.Najdłuższa rzeka RPA
6.Nazwa wyżyn dominujących w rzeźbie RPA
7.Choroba będąca plagą wśród czarnoskórych mieszkańców RPA
8.Ruda tego metalu jest jednym z produktów eksporyowych RPA

2

Odpowiedzi

2010-02-26T22:26:48+01:00
1. Złoto, diamenty
2. Góry Smocze
3. Zulusi
4. Witwatersrand
5. Oranje
6. Weld
7. HIV
8. Ruda żelaza i miedzi
27 2 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:46:03+01:00
1 diamenty
2 smocze
3 bantu, thembu, zulusi - największe
4 transwal
5 oranje
6 weld
7 aids (lub malaria)
8 ruda manganu


Witwatersrand - pasmo górskie w Republice Południowej Afryki, ważne zagłębie wydobywcze leży w prowincji Transwal.
hiv to wirus nie choroba
40 4 40