Odpowiedzi

2010-02-26T22:23:49+01:00
Jan Styka i Wojciech Kossak.
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:24:36+01:00
Panoramę Racławicką tworzyło wielu malarzy, ale największy udział w pracy nad tym dziełem mieli: Jan Styka i Wojciech Kossak. To tych dwóch autorów wymienia się najczęściej.Inni to: Ludwig Boller, Tadeusz Popiel, Zygmunt Rozwadowski, Teodor Axentowicz, Michal Sozański, Włodzimierz Tetmajer, Wincenty Wodzinowski
27 3 27
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T22:28:43+01:00
Wojciech Kossak, wraz z Janem Styką, przy współpracy z wieloma innymi ówczesnymi malarzami
19 3 19