Odpowiedzi

2010-02-26T22:57:51+01:00
2010-02-26T22:57:56+01:00
Nie wypełnienie ,
nie stawienie ,
nie podanie ,
nie uregulowanie ,
nie powiadomienie ?
Nie z czasownikami piszemy osobno
*to rzeczowniki odczasownikowe więc piszemy łącznie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T22:58:21+01:00
Akurat miałam z tego sprawdzian i na szóstkę ; D

Niewypełnienie

niestawienie

niepodanie

nieuregulowanie


niepowiadomienie

2 3 2