Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T16:15:31+02:00
Dzieje się tak, ponieważ czyste metale rzadko mają właściwości dostosowane do potrzeb, a można je łatwo poprawić, stosując różnorakie dodatki. Co najmniej jednym składnikiem stopu metali jest stal.
Własności fizyczne metalu, takie na przykład jak wytrzymałość, twardość, temperatura topnienia czy przewodność elektryczna i cieplna, zależą od jego struktury krystalicznej. Ta zmienia się zaś, gdy dodajemy do niej domieszki.
42 4 42
2009-10-18T16:39:09+02:00
Stopy wykazują mniejsze przewodnictwo elektryczne i cieplne niż metale tworzące te stopy.Równierz zalezy od ich własciwosci fizycznych:
Twardoscia
Kruchliwosc
53 4 53