W czasie pobytu u rodziny w Kanadzie zaczełaś uczęstrzać na kurs językowy, który nie spełnia Twoich oczekiwan. Parokrotnie próbowałas omówic swoje zastrzeżenia z kierowniczka szkoły, Barbarą Smith, ale sytuacja sie nie poprawiła. Napisz do niej list w którym:
- podasz powód dlaczeko piszesz i przedstawisz szczegóły dotyczace kursu
- opiszesz w jaki sposób próbowałas dotychczas interweniowac i podkreślisz że nie odniosło to skutku
- przypomnisz dwa główne zastrzeżenia wobec kursu i wytłumaczysz dlaczego są one takie istotne
- podasz wjaki sposób twoim zdaniem sprawa powinna byc załatwiona i dowiesz sie kiedy mogłabyś omówic to osobiście
od 120 do 150 słów

1

Odpowiedzi

2010-02-27T09:10:37+01:00
Barbara smith
Manager of Language course,
43-560 Brighton,Canada

Dear Madam,
I am writing to complain about Language course which I am participan from 8th of March.
I want to tell you something about the course. It has many disadvantages.
One of the think is the teacher qualification. Mr Beans don't speak English fluently. He can not learn us any more. When we ask him about something he has never known any answer. I told you about it many times, but there is not any reaction.
Moreover the course is so short. One meeting lasts only hour. Sometimes is only 45 minutes. I think it have to last about two hours.
This two things are very important to make our course better.
I think you should change Mr Beans. Mr Grey should teach us. We should lengthen the course,too.
I can meet with you to speak about it personally.
I am looking forward from hearing from you.
Yours sincerely,
xyz