Odpowiedzi

2010-02-27T09:16:54+01:00
1Marzyciel
2Idealista
3Niekonsekwentny w działaniu
4Żyjący chwilą
5Spełniający swoje marzenia za wszelką cenę
6Nieprzejmujacy sie zbytnio rzeczywistością
7Żądny wrażeń i przygód
8Lubiący przekraczaś wszelkie przyziemne granice
9Miłujący doskonałość
10Nieprzewidywalny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T09:17:00+01:00
Ikar- idealista, upadek, bezmyślność, marzyciel, lekkoduch, egoistyczny, naiwność, pogoń za wlasnymi marzeniami, buntownik, odwaga,
1 5 1
2010-02-27T10:26:16+01:00
Upadek, skrzydła, bezmyślność, marzenia, pióra, lot, ucieczka, wosk, tonięcie, ambicje
1 5 1