Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T09:27:29+01:00
Wieloszczety są rozdzielnopłciowe, występuje u nich zapłodnienie zewnętrzne i rozwój złożony. Larwa (trochofora) jest orzęsiona i jest stadium wolnożyjącym. Nie występuje u nich zjawisko dymorfizmu płciowego. Skąposzczety oraz pijawki są obojnakami. Występuje u nich zapłodnienie krzyżowe. Rozwój jest prosty (brak stadium larwalnego).
Pozdro:]
14 4 14
Z wikipedi to sobie samą mogłam wziąć po co kopiujesz z Wikipedii ?
2010-02-27T09:33:11+01:00
Wśród pierścienic mogą występować zarówno osobniki hermafrodytyczne, jak i rozdzielnopłciowe. Rozmnażanie jest płciowe. Narządy płciowe mają złożoną budowę. Rozwój może przebiegać z larwą (złożony) lub bez (prosty). Larwa, jeśli występuje, nazywana jest trochoforą i może się swobodnie poruszać w toni wodnej.
10 4 10