Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T09:36:23+01:00
A=60
b=48
b-100%
a- x %
100a = bx%
6000=48x
x=6000/48 =125%
125%-100%= 25%
odp : liczba a jest wieksza o 25 % niż liczba b


a=2800
b=2786
i tak samo jak tam czyli ..
100a=2786x%
280000=2786x
x = 28000/2786 x=100, 5
100,5 -100 = 0,5
2010-02-27T09:39:08+01:00
A=60 b=48
100%-48
x- 60

X=125%

125%-100%=25%-liczba 'a' większa od 'b'

a=2800 b= 2786
Tak samo proporcje
100%-2786
X-2800
X=100,5%
'a' większe od 'b' o 0,5%

a-1,76 b=0,8
0,8-100%
1,76-x
x=220%
220-100%=120%

-------------------------
a=80 b=150
80-100%
150-X
x=187,5%-100%=87,5% -liczba a mniejza od b

Tutaj dam same wyniki zapisujesz tak jak wyzej
a=2244 b2400
6%-a mniejsza od b

a=49,25 b=50
X=2,5%
2010-02-27T09:49:26+01:00
100%-60
x-48
x=48*100:60=80%
100%-80%=20%

2800-100%
2786-x
x=2786*100:2800

150-100%
80-x
x=80*100:150=50%

2400-100%
2244-x
x=2244*100:2400=93,5%
100%-93,5%=6,5%

wiem, że wszystkiego nie rozwiązałam ale mam nadzieję że chocoaż trochę pomogłam a tam gdzie jest podzielić musisz zrobić kreskę ułamkową:)
powodzenia