Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T16:16:29+02:00
Teamty:
1. Wakcje (gdzie był , co robił)
2. Jak spedza czas wolny
3. Czy lubi chodzi do skzoly (dlaczego tak , dlaczwgo nie)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T16:39:52+02:00
Spytaj sie kolegi co robił na wakacjach, co u niego słuchac-jak tam sparwy miłosne,jak u rodziny, co w szkole słuchac...
porozmawiaj z nim na temat np. jego ulubionej gry komputerowej, ulubionego wykonawcy.
co lubi robic w wolnym czasie...