Odpowiedzi

2010-02-27T09:29:02+01:00
Będziesz miłował Pana ,Boga twego,z całego serca swego,z całej duszy swojej i ze wszystkich myśli swoich,a bliźniego swego jak siebie samego.

Akt wiary
Akt nadziei
Akt miłości
Akt żalu
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T09:45:29+01:00
Dwa przykazania miłości
1. Będziesz miłował Pana Boga swego, całym swoim serce, całą swoją duszą i całym swoim umysłem.
2. Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego.


Akt nadziei
Akt miłości
Akt wiary
Akt żalu
7 4 7