Odpowiedzi

2010-02-27T09:50:02+01:00
Jak to dobrze, że Ty nie musisz zerkać na zegarek,
że czasu masz dosyć- nie chwilkę lecz stale.
Że się nigdzie nie śpieszysz, jak ciuchcia zdyszana.
Że mógłbyś mnie dzień cały, trzymać na kolanach.
To cudowne, że chce Ci się słuchać mnie bez przerwy
I nie mówisz mi zaraz, że Ci "szarpię nerwy".
Ty się nie obrażasz i nie trzaskasz drzwiami,
Nie odchodzisz, gdy coś Cię zrani.
Dla Ciebie nic nie jest gdzieś lepsze, ciekawsze,
bo Ty przy mnie jesteś, więc bądź już na zawsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T09:55:32+01:00
Miłość to ból i kajdany
Z miłością spotykasz się wszędzie
Miłość to troski i rany
A jednak miłość to szczęście