Odpowiedzi

2010-02-27T10:14:15+01:00
Tak,to możliwe,że tyle to chyba najdroższy blok,ale nie jestem pewny.Ceny dochodzą nawet do 50zł,strasznie drogi jak na blok:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:45:10+01:00
Tak, oczywiście, że to możliwe, żeby blok A2 kosztował 30zł (ale ceny wahają się w różnych sklepach). Jeszcze zależy od faktury i przeznaczenia np. czy blok rysunkowy z cienkimi kartkami czy techniczny z grubszymi czy do akwareli czy do techniki akrylowej czy olejnej. W sklepach plastycznych za lepsze papiery niestety sporo trzeba wydać.
Ale najlepiej pójść i sprawdzić, bo sklepy raz podnoszą ceny a czasem mają obniżki.
Jeśli potrzebne jest Ci parę kartek, to radziłabym kupić ze 3 brystole formatu 100x70 (sztuka od 2 zł do ok 5) i pociąć je na pół (50x70).
Pozdrawiam



2010-02-27T12:47:27+01:00
Wszystko zależy od tego z jakiego papieru on ma się składać rysunkowy czy twardszy, twarde to minimum 30 zł taki rysunkowy cienki da się kupić taniej, nie wiem czy w twoim mieście jest sklep dla plastyków ale radzę się tam wybrać i zobaczyć co oferuje Ci sprzedawca (oni się na tym naprawdę znają)