Proszę o argumenty ZA i PRZECIW do rozprawki handlować czy nie w niedziele i święta. Mam już że jest to dzień odpoczynku i dekalog kościoła zabrania handlu w święta... proszę o coś innego...
piszę z hipotezą dlatego proszę też o argumenty dlaczego warto handlować!
z góry dzięki!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T10:17:19+01:00
Możesz użyć argumentu, że dla niektórych ludzi którzy nieustannie pracują niedziela jest jedynym dniem na zrobienie komlpetnych zakupów; jednak są też takie rodziny, które co niedzielne przechadzki po centrach handlowych traktują jak wycieczkę i mimo, iż nie muszą robić zakupów przeglądają sklepowe półki z ciekawości
3 3 3
2010-02-27T10:19:34+01:00
PRZECIW:
nie powinno się handlować w niedziele i świeta ponieważ to dzień odpoczynku i każdy chciałby mieć choć chwilę dla siebie.
- również ważnym argumentem jest to że w niedziele powinniśmy iść do kościoła a nie pracować
- np: niedziele moglibyśmy przeznaczyć dla rodziny.
- niedziala i świeta powinny być wolne od pracy

ZA:
- dla niektórych ludzi niedziela lub święto to jedyny czas kiedy mogą zrobić zakupy [gdyż w normalny dzień roboczy nie mają czasu]
4 3 4