Odpowiedzi

2009-04-17T15:19:46+02:00
Wiosna na wsi
Wiosna na wsi jest spokojna , bez chaosu i zielona , piękniejsza niż w mieście.Gdy przechodzę wokół tych wszystkich jeszcze nie całkiem zielonych wierzb dębów klonów i innych pięknych starych drzew aż chce się napawać ich radością.Po drodze przy pobliskim domu widnieje gniazdo dopiero co przyleciawszy z dalekich krajów bocianów. Na łące obok pasących się zwierząt widać żółte jezioro kwiatów. W zadbanych ogródkach rosną bazie i krokusy. jest także mały mostek przez który przepływa wąska, ale jak ze urocza rzeczka.
50 3 50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-17T15:20:45+02:00
Na pierwszym planie widzę wysokie drzewa z bujnymi koronami i białą korą. Rosną one wzdłuż ścieżki. Między polami płynie rzeczka, nad którą rozłożony jest drewniany, mały mostek, łączący deptak. W oddali zauważyłam piękne, zielone wzgórza, porośnięte drzewami, które tworzą lasek. Pod nimi widzę smakowite grzybki. Między polami jest strach na wróble, odstraszający ptaki jak pies kota. Zza widnokręgu wychodzą białe, pierzaste chmurki. Spomiędzy obłoków wstaje gorąca, ognista kula, to słońce. Ten wiejski krajobraz jest bardzo piękny, zwłaszcza rankiem, kiedy w ciszy, patrząc na niego słychać śpiew ptaków.
85 4 85