Odpowiedzi

2010-02-27T10:54:23+01:00
1) Swoje sumienie możemy kształtować pomagając innym i przedewszystkim nie popelniając grzechów. Sumienie które będzieny kształtować nie bendzie głuche na wołanie bliżniego. Gdy ukształtujemy sobie sumienie bendziemy mieli łatwiejszą i prostszą droge do nieba.
2) Szaweł z Tarsu potem św.Paweł
św.Piotr
Maria Magdalena

licze na naj.
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T10:59:09+01:00
W jaki sposób możemy kształtować swoje sumienie?

Swoje sumienie kształtujemy kazdym swoim uczynkiem. Kazdego dnia.
Im wiecej dobrych uczynków spełniamy, tym nasze sumienie kształtuje sie na lepsze.

2. Podaj przykłady 3
osób, które uwierzyły w Chrystusa zmieniając odtąd swoje życie.

- Maria Magdalena, kiedy Jezus uratował ja przed ukamienowaniem.
- św. Paweł


Edyta Stein

Urodzona w 1891 r. święta Kościoła katolickiego, znana także jako św. Teresa Benedykta od Krzyża. Zmarła w 1942 r., w obozie koncentracyjnym w Auschwitz.

Edyta Stein od 14 roku życia pozostawała ateistką. Swoją deklarację światopoglądową złożyła wbrew swojej matce, która była głęboko wierzącą kobietą. Nawróciła się w 1922 r. przyjmując chrzest w Kościele katolickim. Jak sama później podkreśliła, bezpośredni wpływ na jej przemianę miała lektura "Życia św. Teresy z Avila". Potem zaczęła się zajmować tłumaczeniem prac św. Tomasza z Akwinu, co jeszcze bardziej pogłębiło jej wiarę. W 1933 r. Edyta Stein wstąpiła do zakonu karmelitanek.
15 4 15
2010-02-27T16:51:29+01:00
Modlic się codzic do kosciola czytac ewangelię i pomagac bliżnim
2. maria magdalena
św, augustyn
szaweł
15 3 15