Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:14:03+01:00
Postacią współczesną, która przypomina mi mitologiczną postać, jest Matka Teresa z Kalkuty. Jest ona podobna do postać greckiej boginii Hestii (boginii ogniska domowego). Matka Teresa bardzo upodabnia się do tej mitologicznej postaci. Tak jak Hestia, która była m.in.: opiekunką sierot, niestrudzenie niosła pomoc tym najuboższym i zapomnianym. Przemierzała niezmordowanie cały świat, zakładając placówki swej wspólnoty zakonnej i pomagając na wszelkie sposoby potrzebującym. Dlatego właśnie ją wybrałem/am :P
2010-02-27T11:31:19+01:00
Myślę, że Victorię Beckham można by porównać do Hery, małżonki Zeusa. Chcę być wzorem dla kobiet, jako przykładna żona i matka. Tak jak Hera walczy z przejawami zdrady swojego męża. Bardzo cierpi z tego powodu. Victoria, tak jak królowa Olimpu ma trójkę dzieci. Hera przedstawiana jest jako poważna i dostojna matrona. Jej odpowiedniczkę w świecie współczesnym również rzadko można zobaczyć z uśmiechem na ustach.