Odpowiedzi

2010-02-27T10:53:26+01:00
Jarzębina
krakowski
naprzeciw
filozofów
chichotać
imigracja

Proszę o naj! :)
Asiula dlaczego tak sądzisz?
Samodzielna są tylko wtedy, gdy po niej nie znajduje sie samogłoska!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-27T10:58:26+01:00
Wyrazy w których ,, i '' jest samodzielną głoską:
jarzębina
krakowski
naprzeciw
filozofów
chichotać
imigracja


"Jeżeli i stoi przed spółgłoską, zmiękcza głoskę wcześniejszą
oraz jest samodzielną głoską. Jeżeli i występuje przed samogłoską,
pełni tylko funkcję zmiękczającą".