Odpowiedzi

2010-02-27T10:59:00+01:00
S - droga = 1000 km
s razy 2/5 = 1000 razy 2/5 = 200 razy 2 = 400 km
odp
przeleciał 400 km
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T10:59:07+01:00
O,4 * 1000 km = 400 km
lub
(2/5)* 1000 km = (2 * 1000 km) / 5 = 2000 km /5 = 400 km.
Odp. Samolot przeleciał już 400 km.
5 3 5
2010-02-27T10:59:08+01:00
1000km
0,4=40%

1000 = 100%
x = 40%

1000 razy 40 = 40000

40000 podzielić/- 100x=400km

Odp samolot przeleciał 400 km
3 2 3