Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:01:12+01:00
Zaćmienie słońca wtedy gdy księżyc znajdzie się dokładnie pomiędzy ziemią a słońcem
zaćmienie księżyca wtedy gdy księżyc znajduje się w cieniu ziemi
2010-02-27T11:02:45+01:00
Całkowite zaćmienie Słońca nastąpi gdy Słońce, Ziemia, Księżyc znajdą w następującej kolejności (wzdłuż linii prostej):
Słońce,Księżyc, Ziemia
natomiast zaćmienie Księżyca gdy ciała nienieskie ustawią się w kolejności:
Słońce, Ziemia, Księżyc