Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T08:40:14+01:00
1.atut - możliwość której umiejętnie wyzyskanie może dać pomyślny rezultat lub 2 znaczenie w grze w karty kolor umowny przyjęty przez graczy bijący wszystkie inne kolory
2.inwazja -zbrojne wtargniecie na obce terytorium 2 znaczenie gwałtowne pojawienie się jakichś zjawisk trendów itp.
3.frekwencja -obecność gdzieś określonej liczby osób 2 znaczenie częstotliwość występowania jakiegoś zjawiska
4.tendencje zwyżkowe - kierunek , w którym zmierza rozwój jakąś tendencją
5.trend - kierunek , prąd , tendencja
6.dystrybutor -osoba lub instytucja zajmująca się dystrybucją towarów 2 znaczenie zbiornik odmierzający płyny
7.amatorski teatr - osoby w teatrze wykonują coś bez fachowego przygotowania

Liczę na naj i myślę że pomogłam
6 3 6
2010-02-28T11:30:23+01:00
Atut-nie wiem
inwazja- wejście wojsk na inne terytorium
frekwencja-gdy w jakimś konkursie weźmie ileś tam osób udział i np. jakiś tam procent z tego otrzyma 5 pkt
tendencje zwyżkowe - podwyżka np. na giełdzie
trend- coś modnego
dystrybutor- ktoś kto coś rozwozi
amatorski teatr- teatr k którym się improwizuje
5 2 5