Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:17:01+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Moniuszko

http://www.culture.pl/pl/culture/artykuly/os_moniuszko_stanislaw

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/biografie/2803-stanis%C5%82aw_moniuszko_biografia.html
2010-02-27T11:17:43+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/biografie/2803-stanis%C5%82aw_moniuszko_biografia.html <- to jest biografia

http://www.sciaga.pl/tekst/18545-19-tworczosc_stanislawa_moniuszko_kompozytora_polskiego <- a tu są np. jego kompozycje
2010-02-27T11:18:07+01:00
1. http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/biografie/2803-stanis%C5%82aw_moniuszko_biografia.html

2. http://free.art.pl/operomania/kompozytorzy/moniuszkostanislaw.html

3 .http://www.poland.gov.pl/Stanislaw,Moniuszko,6702.html