Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:29:18+01:00
Ewangelie można głosić wszędzie. Dla ludzi ewangelia jest bardzo ważna ale musi wypływać prosto z serca. Głoszenie ewangeli musi być prawdziwe i szczere. Trzeba głosić słowami Chrystusa ale także własnym życiem. Ludzie powinni czuć sie odpowiedzialni za przkazywanie Ewangeli innym ludziom. Dzielenie sie Chrystusem powinno być głównym celem naszego życia.
24 3 24
2010-02-27T11:29:55+01:00
Można mówić; czytać Ewangelię w kościele, albo po prostu opowiadać ludziom niewierzącym cym o Bogu i pomagać im się nawrócić.....
daj naj.... pliska xP
36 2 36
2010-02-27T12:47:24+01:00
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach należy prowadzić ewangelizację przede wszystkim w krajach słabo rozwiniętych ( nie mam na myśli rozwój gospodarczy ale społeczny). W niektórych rejonach Trzeciego Świata ludzie nie słyszeli o Bogu, należy to zmienić poprzez głoszenie im prawdy o Bogu. Należy im pomagać tak jak Jezus pomagał ludziom, oczywiście nie potrafimy uzdrawiać tak jak Bóg, ale należy starać się pomagać tak jak możemy. Poprzez naszą pomoc i głoszenie Dobrej Nowiny możemy być Apostołami naszego czasu.
20 2 20