Odpowiedzi

2010-02-27T11:31:38+01:00
1.Święcenie potraw Wielkanocnych
2.Pisanki
3. Śniadanie Wielkanocna
4.Zajączek ( prezenty )
5. Wielki Tydzień
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:32:33+01:00
- Chodzenie z palmą do kościoła w niedzielę palmową.
- Topienie Judasz (młodzi chłopcy topili w rzece słomianą lalkę - Judasza)
- Święconka
- Malowanie pisanek
- Lany poniedziałek
- Szukanie pisanek na łące lub polanie
- Szukanie zajączka z niespodzianką :)

Mam nadzieję, że pomogłam :D
2010-02-27T12:08:17+01:00
1.Malowanie jaj.
2.Babka wielkanocna.
3.Święcenie koszyczka w,którym jest chlebek sól, kiełbasa i oczywiście jaja.
4.Uczta.