Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T11:39:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z obchodzone 2 listopada - zaduszki

M odmawiamy ją rano i wieczorem - modlitwa

A szata, którą zakłada ksiądz - ornat

R biały pasek pod szyją księdza - koloratka

T w Piśmie Św. jest stary i nowy - Testament

W jest ich cztery Ewangelie

Y Jeden z apostołów - Szymon

C jeden z sakramentów Św - chrzest

H -wierzył w Boga,był bardzo bogaty, za niedługo stracił żone , dzieci i bogactwo, gdy już był tak biedny dalej wierzył w Boga i Bóg mu zwrócił to wszystko co mu odebrał - Hiob

W potrzebna do zbawienia - wiara

S główna (najważniejsza ) msza w niedziele- suma

T trwa 40 dni - Post

A inaczej 10 przykazań Bożych - dekalog

N wiara, .... , i miłość - nadzieja

I odmawiane są w niedzielę podczas postu -Gorzkie żale

E ta sroda rozpoczyna post - popielcowa



mamnadzieje ze pomogłam i licze na naj;);**
pzdr;)
63 4 63
2010-02-27T11:44:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. W niedzielę w wielkim poście - ... żale (gorzkie)
2. Jezus .... na krzyżu (umarł)
3. Kolorowe jajka w wielkanocnym koszyku (pisanki)
4. Mała, żółta kurka (kurczak)
5. Wielki ... , po środzie (czwartek)
6. Święta z pisankami, zajączkami (wielkanoc)
7. Święconka - .... wielkanocny (koszyk)
8. Mały z niespodzianką (zajączek)
9. Zmartwychwstanie Jezusa obchodzono w dzień żydowskiej... (paschy)
10. W ten dzień idziemy do kościoła z palmami - niedziela ... (palmowa)
11. Palmę ozdabiamy kolorowymi ... (wstążkami)
12. Stary zwyczaj... Judasza (topienie)
13. Rodzaj pisnaki (kraszanka)
14. Inaczej lany poniedziałek - śmigus... (dyngus)
15. 1 kwietnia - prima ... (aprilis)
16. Dawny zwyczaj wielkanocny - ... żuru (pogrzeb)
35 3 35
pytanie jakie wyjdzie hasło?
bo mi nie pasuje 10
2010-02-27T11:46:49+01:00
1. Jeden z 3 darów Mędrców. k a d Z i d ł o
2. Imię matki Jezusa. M a r y j a
3. Środa ... p o p i e l c o w A
4. Modli się na nim. R ó ż a n i e c
5. Trwa 40 dni. p o s T
6.
7.
8. Na nim otrzymuje się imię. C h r z e s t
9.
10.
11.
12.
13.
14. Czytana w każdą niedziele i święta e w a N g e l i a
15.
16. Łóżka Jezusa. ż ł ó b E k
34 2 34