Odpowiedzi

2010-02-27T11:38:55+01:00
Wykonując obliczenia, najpierw potęgujemy, potem mnozymy i dzielimy a na koncu dodajemy i odejmujemy.
Jeśli w wyrażeniu występują nawiasy, to obliczenia zaczynamy od tych działań, które sa w nawiasach.
Parzyste potęgi każdej liczby róznej od 0 jest liczbą dodatnią.
Nieparzysta potęga każdej liczby ujemnej jest liczbą ujemną

to nam pani podawała : ))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:40:05+01:00
Pierwiastków do siebie dodawac nie możesz. Pierwiastki mozna jedynie mnożyć i dzielic.

pozdrawiam ;)