Odpowiedzi

2010-02-27T11:59:35+01:00
Pb=2*pi*r*H 40*pi=2*pi*r*H H=(40*pi)/(2*pi*r) H=20/2=10cm
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:05:59+01:00
Pb+pole boków
Pp=pole podstawy
r=promień
Pc=pole cełkowite walca

Pb=40πcm²
r=2
Pp=πr²
Pp=π2²
Pp=4π

Pc=2Pp+Pb
Pc=2×4π+40πcm²
Pc=8π+40πcm²
Pc=48πcm²

Pc=2πr×(r+H)
48π=2π2×(2+h)
48π=4π×(2+H) /:4π
12=2+H /:2
6=H

odp:Długość wysokości wynosi 6 cm.
17 3 17