Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:17:00+01:00
1. Ojciec chrzestny Karola Wojtyły to... Kuczmierczyk.

odp. JÓZEF

2. Brat papieża - Edmund zmarł na...?

odp. SZKARLATYNĘ

3. 4 lipca 1958 roku Karol Wojtyła został mianowany biskupem...?

odp: TYTULARNYM

4. Jan Paweł II wybrał studia...

odp. POLONISTYCZNE

5. Papież został pochowany w grotach...

odp. WATYKAŃSKICH

6. "..., chodźmy" - jedna z książek Karola Wojtyły.

7. Zamach na papieża miał miejsce podczas ..... generlanej.

odp: AUDYCJI

8. W VI pielgrzymce Jana Pawła II uczestniczyli prezdydenci siedmu państw. Były to: Czechy, Niemcy, Węgry, Litwa, Polska, Ukraina i...?

odp: SŁOWACJA.

ZAŁĄCZAM KRZYŻÓWKĘ:
6 4 6
2010-02-27T12:22:38+01:00
Krzyżówke podaje ci w załączniku ^
1 5 1