Odpowiedzi

2010-02-27T11:46:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Oblicz długość boku kwadratu o przekątnej 2.
a√2=2
a=√2
b) jaki obwód ma kwadrat o przekątnej 5 ?
a√2=5
a=5√2/2
obw=5√2/2*4=10√2
c) O ile dłuższy jest bok kwadratu o przekątnej 10 od boku kwadratu o przekątnej 8 ?

a√2=10
a=5√2

a√2=8
a=4√2

dłuzszy jest o √2
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T11:46:54+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A]
a√2=2
a=2√2:2
a=√2= bok kwadratu

b]
a√2=5
a=5√2:2
a=2,5√2

obwód=4a=4×2,5√2=10√2
c]

a√2=10
a=10√2:2
a=5√2


a√2=8
a=8√2:2
a=4√2

5√2-4√2=√2
jest dłuższy o √2
109 4 109
2010-02-27T11:50:11+01:00
A) a√2=2 /*√2
2a=2√2 /:2
a=√2
b) a√2=5 /*√2
2a=5√2 /:2
a=2,5√2
Ob=2,5√2*4=10√2
c) a√2=10 /*√2
2a=10√2 /:2
a=5√2

a√2=8 /*√2
2a=8√2 /:2
a=4√2

5√2-4√2=√2



47 4 47