Odpowiedzi

2010-02-27T12:01:04+01:00
1. Możemy pomagać koledze lub koleżance która ma problemy z nauką w szkole.

2. Możemy pomóc mamie posprzątać, ponieważ kiedy wraca z pracy jest zmęczona

3. Możemy oddać ubrania w których już nie chodzimy do czerwonego krzyża, dla ludzi potrzebujących

4. Możemy brać udział w akcjach na rzecz ludzi chorych i potrzebujących na przykład WOŚP ( wielka orkiestra świątecznej pomocy xD)

5. Możemy pomóc babci przynieść zakupy ze sklepu, na pewno ucieszy się też z tego że spędzamy z nią czas

Jest jeszcze wiele przykładów czynnienia dobra, ale wydaje mi sie ze w naszym wieku te wystarczą

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:14:17+01:00
Czynić dobro można na różne sposoby. Czynieniem dobra możemy nazwać pomoc innym . Np pomoc chorym w potrzebie. Czynienie dobra nie robimy dla jakiś korzyści to wypływa nam z serca. Czynimy dobro bo na prawdę tego chcemy. Czynienie dobra jest świętym aktem dla którego musimy poświęcić sie całkowicie. Przeprowadzenie starszej pani na pasach lub pomoc kolezance w nauce również objawia sie jako czyn dobra.
1 5 1
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-27T16:35:51+01:00
Czynienie dobra to pomoc innym...
Można pomagać chorym....
Starszym ludziom np zrobić zakupy lub wyprowadzić pieska:)
Żeby czynić dobro to trzeba robić to bez interesownie
Można również pomóc koleżance lub koledze w lekcji;)
Czynienie dobra jest proste ale tylko wtedy kiedy nic w zamian nie oczekujemy;)
2 2 2