Odpowiedzi

2010-02-27T12:07:27+01:00
À l'avenir, je voulais être entraîneur de la rétine. C'est juste ma passion


Tłumaczenie na polski :

W przyszłości chciałbym zostać trenerem siatkówki. To tylko moja pasja :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:31:36+01:00
Wersja Pooolaka:
W przyszłości bardzo bardzo bym chciał zostać sportowcem lub trenerem siatkówki, ponieważ bardzo lubię sport i chciałbym się tym zajmować w przyszłości. Najbardziej chyba ze wszystkich sportów lubię siatkówkę, dlatego chciałbym być siatkarzem, trenerem siatkówki lub innym sportowcem. Bardzo to lubię. Jestem z wf chyba najlepszy w szkole. Kocham sport i dlatego właśnie chcę się tym zajmować. To już postanowione! Będę siatkarzem, trenerem siatkówki lub oczywiście innym sportowcem (sportsmenem).

Wersja Francuska:
À l'avenir, beaucoup je veux être un athlète ou un entraîneur de volley-ball, parce que j'aime le sport et je tiens à aborder ce problème dans l'avenir. Peut-être la plupart des tous les sports comme le volley-ball, de sorte que j'aimerais être un joueur de volley-ball, entraîneur de volley-ball ou autre athlète. J'aime beaucoup. Je suis probablement le meilleur de la PE à l'école. J'aime le sport et c'est pour cela que je veux avec elle. Il est déjà décidé! Je serai de volley-ball, entraîneur de volley-ball ou une autre athlète, bien sûr (les sportifs).


Mam nadzieję,że dobrze. :))
Sorry, ze napoczątku miałam po Angielsku, pomyliło mi się. ^^
1 5 1
2010-02-27T18:09:45+01:00
Dans le future je voudrais être un volleybolleur. je suis fasciné par ce sport, j'adore regarder le volleyboll à la télé, je m'y connais très bien, je regarde les championats d"europe et du monde, je voudrais bien y participer un jour mais pour ca il faut s'entrainer et c'est très dûr mais je sais qu'un jour je réussirerai!

w przyszlosci chcialbym zostac siatkarzem. jestem zafascynowany tym sportem. ogladam go w telewizji, znam sie troche na nim, ogladam zawody europejskie i swiatowe. chcialbym kiedys w nich wziasc udzial ale zeby tak bylo trzeba cwiczyc a to jest trudne ale wiem ze ktoregos dnia mi sie uda!
1 5 1