Odpowiedzi

2010-02-27T12:21:48+01:00
Np. dar pięknego śpiewania możemy wykorzystywać organizować różne przedstawienia ze zbiórką pieniędzy na kościół...

proszę ; )
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-27T16:30:58+01:00
Np. dar pięknego śpiewu można go wykorzystać do tego aby zbierać pieniądze na kościół poprzez śpiew np na ulicach...
i jeszcze podam dar pięknego rysunku można malować obrazy lub inne i sprzedawać a część pieniędzy przeznaczyć na kościół np żeby go odnowić...
;)
2 5 2