Jesteś w Anglii i mieszkasz u tamtejszej rodziny. podczas ich nieobecności postanowiłaś pójść z kolega/koleżanką n basen. Nie możesz przekzać im tej informacji osobiście . Napisz nottkę w której;
-poinformujesz ich o zistniałej sytuacji
-przeprosisz że nie będziesz na obiedzie
-powiesz o której wrócisz
-zpewnisz że nic ci się nie stanie
W zdaniu nie ma określonego limitu słów

2

Odpowiedzi

2010-02-27T12:09:13+01:00
My family i go to swiming pool I'm sor not hangry .... clock 17,30 i am safe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:35:56+01:00
Hello!
My friend took me to the swimming pool, and i will not come to the dinner, I come at (godzina). I am safe, because my friend has 16 years.