Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:06:31+01:00
Cisza wyborcza jest to okres po kampani wyborczej , w czasie którym nie wolno robić kampani. Jeśli ktoś jednak złamie zakaz grozi kara. W tym czasie obywatele mają cas na wybór swojego kandydata.



Pozdrawiam :P
3 5 3
2010-02-27T12:07:04+01:00
Nie wolno niczego mówić, ani ujawniać na temat tych wyborów . no a po tych jakiś wyborach to już można :p
2 5 2