Odpowiedzi

2009-10-18T16:46:47+02:00
*wierzyli w reinkarnacje czyli życie po za grobowe, po śmierci dusza zamienia się w zwierzę.

*Starożytni Grecy wyobrażali sobie życie po śmierci jako mniej ciekawe niż życie na ziemi. Dusza zmarłego, po przepłynięciu rzeki Styks w łodzi starca Charona, stawała przed trybunałem trzech sędziów: Minosa, Radamantysa i Ajakosa. Tam dusza zmarłego była sądzona, następnie szła w jedno z trzecz miejsc spoczynku wiecznego.

*Bogowie Greccy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T16:48:44+02:00
-życie po śmierci
-grecy wyobrażali sobie bogów na podobieństwo ludzi
-Grecy wierzyli, że bogowie mają wpływ na ludzkie losy
-Nie odprawiano modlitw w świątyni, gdyż uważano, że jest ona mieszkaniem boga.
1 5 1