Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T12:16:49+01:00
Lista królów elekcyjnych panujących w Polsce
Henryk Walezy 1573-1574 (XVIw.)
Anna Jagiellonka 1575-1586 (XVIw.)
Stefan Batory 1576-1586 (XVIw.)
Zygmunt III Waza 1587-1632 (XVI-XVIIw.)
Władysław IV Waza 1632-1648 (XVIIw.)
Jan II Kazimierz Waza 1648-1668 (XVIIw.)
Michał Korybut Wiśniowiecki 1669-1673 (XVIIw.)
Jan III Sobieski 1674-1696 (XVIIw.)
August II Mocny 1697-1706 (XVII-XVIIIw.)
Stanisław Leszczyński 1704-1709 (XVIIIw.)
August II Mocny 1709-1733 (XVIIIw.)
Stanisław Leszczyński 1733-1736 (XVIIIw.)
August III Sas 1733-1763 (XVIIIw.)
Stanisław August Poniatowski 1764-1795 (XVIIIw.)
13 4 13
2010-02-27T12:24:22+01:00
Henryk Walezy panował 1573–1575 wiek XVI
Stefan Batory panował 1576–1586 wiek XVI
Zygmunt III Waza panował 1587–1632 wiek XVI-XVII
Władysław VI Waza panował 1632–1648 wiek XVII
Jan II Kazimierz panował 1648–1668 wiek XVII
Michał Korybut Wiśniowiecki panował 1669–1673 wiek XVII
Jan III Sobieski panował 1674–1696 wiek XVII
August II Mocny panował 1697–1706 wiek XVII-XVIII
Stanisław Leszczyński panował 1706–1709 wiek XVIII
August II Mocny panował 1709–1733 wiek XVIII
Stanisław Leszczyński panował 1733–1763 wiek XVIII
Stanisław August Poniatowski panował 1764–1795 wiek XVII
13 3 13