Odpowiedzi

2010-02-27T12:17:22+01:00
Tu Masz Wszystko :D http://wpmt.pl/?mod=works&praca_id=6664
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T12:21:34+01:00
Efekt cieplarniany:
Wywoływany spalaniem kopalin i wycinaniem lasów.
Skutki są naprawdę szkodliwe,a jest ich nie mało.
-topnienie lodowców
-podniesienie poziomów oceanów
- zwiększenia obszarów objętych procesami pustynnienia
- zmiana cyrkulacji atmosferycznej
- przesuniecie stref klimatycznych w strone rownika
- zmiana szaty roslinnej
Warto zatem dbac o srodowisko,zeby nie dopuscic do procesow wymienionych powyzej. Wystraczy tylko ograniczyc emisje dwutlenku wegla i wycinanie lasow. A wszystko po to, zeby nasza Ziemia przetrwala wieki i nam sie lepiej zylo.

Mysle,ze skoro na przemowienie to jest ok i mam nadzieje,ze pomoglam:)