Odpowiedzi

2010-02-27T12:35:58+01:00
Rybnik - Górny Śląsk
Pątnów - wielkopolska, rejon Konina
Jaworzno (a nie Jaworzyno) - województwo śląskie, miasto Jaworzno
Żydowo - powiat koszaliński, miasto Żydów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-27T13:20:28+01:00
*Rybnik - Płaskowyż Rybnicki - Wyżyna Śląska - Wyżyna Śląsko-Krakowska

*Pątnów - Dolina Konińska - Nizina Południowowielkopolska - Niziny Środkowopolskie

*Jaworzno II - Pagóry Jaworznickie - Wyżyna Śląska - Wyżyna Śląsko-Krakowska

*Żydów - Wysoczyzna Polanowska - Pojezierze Zachodniopomorskie - Pojezierza Południowobałtyckie
1 5 1