Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T12:30:17+01:00
Bo maja jakiś szacunek do Boga .
1 5 1
2010-02-27T12:30:36+01:00
Jezus przepościł 40 dni, zanim zaczął nauczać, w Ewangelii Mateusza czytamy o poście Jezusa w 4. rozdziale, rozdziały 5-7 to Kazanie na Górze. Mojżesz zanim otrzymał kamienne tablice, także przepościł 40 dni… Więcej na temat Kazania na Górze, Nowego Prawa, Góry Synaj i Dekalogu pisałem w „Rozważaniach o Biblii”, gdzie starałem się wykazać, że Mojżesz był „archetypem” Jezusa.



Na pamiatke tego poscimy, szczegolnie w piatki nie jadajac miesa, jedzac potrawy lekkie.
1 4 1
2010-02-27T13:21:34+01:00
Ludzie najczęściej poszczą dlatego aby się umartwić aby w pewnym sensie uboleć, ucierpieć i aby przybliżyć się w pewien sposób do Chrystusa. Niektórzy jednak poszczą tylko dla zasady(modlitwa, post, jałmużna).
1 5 1